MARYJO! Moja Kochana Mamo!

Przyjdź teraz do mnie. Weź mnie za rękę. Spójrz na mnie. Chcę zobaczyć Twój wzrok. Wiem, że kochasz mnie tak samo, jak Twojego Syna Jezusa, a ja chcę precyzyjnie odzwierciedlić Jego życie. On zaczął Swoje życie w Tobie, kształtowane w Twoim łonie mocą Ducha Świętego.

Maryjo, oddaję Ci całe moje życie, oddaję ci moment mojego poczęcia, poświęcam go Tobie. Jeśli w jakikolwiek sposób poczęłam się w grzechu, niechciana przez rodziców, „przypadkowo” – wszystko przebaczam moim rodzicom i moment mojego poczęcia wkładam w Twoje ręce, Maryjo.

Teraz, świadomie i dobrowolnie, proszę Cię, abyś w duchowy sposób poczęła mnie w Swoim Niepokalanym Łonie, uzdrawiając moment mojego poczęcia.

Chcę zamieszkać w Tobie Maryjo, tak jak Jezus w Tobie zamieszkał. Każdy dzień i każdą noc, do mojej śmierci, chcę mieszkać w Tobie. W Tobie przyjmować całe błogosławieństwo Boga. W Tobie przyjmować wszystkie łaski, które On będzie chciał mi dać. W Tobie chcę poddać się formowaniu przez Ducha Świętego. W Tobie chcę zobaczyć Boga, który jest mi dany przez Twoje ręce. W Tobie i razem z Tobą, Maryjo, chcę odkrywać Trójcę Świętą i całe Niebo w moim sercu.

Oddaje Ci każdą modlitwę, wszystkie modlitwy przeszłe i wszystkie modlitwy do mojej śmierci, aby były w Tobie, z Tobą, na chwałę Boga, który mieszka we mnie.

Oddaje Ci każdą chwilę mojego cierpienia. Całe moje cierpienie, przez Twoje ręce, oddaję Bogu i łączę je z cierpieniem Jezusa na Krzyżu.

W szczególny sposób, Maryjo, oddaje Ci moment mojej śmierci. Bądź wtedy przy mnie, abym od razu narodziła się dla Nieba, przytulona do Serca Ojca, bez żadnego lęku, bez żadnego strachu przed Nim.

Maryjo, proszę Cię, pokaż mi Ojca, pokaż mi Syna, pokaż mi Ducha Świętego w całym Pięknie Boga.

Użyj mnie w potężny sposób do rozszerzenia Królestwa Bożego na ziemi i do całkowitego zwycięstwa nad szatanem.

Ukryta w Tobie, niewidzialna dla piekła, jestem cała Twoja, a Ty jesteś cała moja!

Kocham Cię, Maryjo!

Do zobaczenia w Niebie. Amen

ave maria[kliknij w zdjęcie, by posłuchać Ave Maria – śpiewa obdarowana przez Ducha Świętego 8-letnia Lucia Garcia]

