Tłumaczenie na język polski:

Wzywasz mnie, bym chodził po wodzie
Nie wiem, gdzie postawię swoje stopy
I gdzie znajdę Twoją tajemnicę
W głębinach oceanu moja wiara będzie trwać

Będę wzywał Twojego Imienia
I trzymał wzrok ponad falami
Gdy sztorm się wzburzy
Moja dusza spocznie w Twych objęciach
Jestem Twój

Twoja łaska trwa tam, gdzie największe głębie
Twoja ręka będzie moim przewodnikiem
Tam, gdzie strach mnie otacza
Nigdy mnie nie zawiodłeś i nie zawiedziesz mnie teraz

Będę wzywał Twojego Imienia
I trzymał wzrok ponad falami
Gdy sztorm się wzburzy
Moja dusza spocznie w Twych objęciach
Jestem Twój

Duch prowadzi mnie poza granicę zaufania
Pozwól mi chodzić po wodzie
Gdziekolwiek będę, będziesz nade mną czuwał
Zabierz mnie na jeszcze większą głębię
A moja wiara będzie silniejsza
W obecności mojego Zbawiciela

Będę wzywał Twojego Imienia
I trzymał wzrok ponad falami
Gdy sztorm się wzburzy
Moja dusza spocznie w Twych objęciach
Jestem Twój

