Wspaniale jest uwielbiać Boga, a jeszcze wspanialej oddawać Bogu chwałę wraz z ANIOŁAMI UWIELBIENIA i … usłyszeć jak brzmi kawałek naszego domu w niebie! Zachęcamy.

Kilka dni temu „poznaliśmy” młode małżeństwo z Argentyny (Elias i Daiana Arquello), które, podobnie jak my, postanowiło spędzać maksymalnie dużo czasu wielbiąc Boga śpiewem. Po pewnym czasie oboje zaczęli doświadczać, że do ich uwielbienia dołączają się… aniołowie.

W Boże Narodzenie, 25 grudnia 2009 roku, w profesjonalnym studio, Elias Arguello nagrywał pierwszą płytę „In Your Dimension”. Kiedy wykonywał pieśń miłości do Jezusa pt. „Mi amor – Moja miłość” zarejestrowano wiele dźwięków i głosów istot pochodzących z wymiaru Boga, oddających chwałę Stwórcy. W nagraniu słychać wyraźnie głosy, które dołączają się do Eliasa. W pewnym momencie Elias przestaje grać, a dźwięki niebiańskiej muzyki płyną dalej. To nagranie to nie piosenka, ale to niecodzienny dialog Nieba z ziemią. Na płycie można usłyszeć więcej dźwięków Nieba, szczególnie na dobrej jakości słuchawkach.

Oto 12 minut pięknej adoracji Boga. W ok. 5tej minucie „wchodzi” unikalne brzmienie czysto duchowych dźwięków  (nagrane w studio video jest niedoświetlone, ale to nie przeszkadza w słuchaniu 🙂 )

Słowa tej pieśni miłości do Jezusa można streścić następująco: Jesteś moją miłością, największą miłością, która mnie pochwyciła i zniewoliła. Jesteś wewnątrz mnie i za Tobą tęsknię. Godzien, godzien (to powtarzają aniołowie). Pragnę żyć w Twoim wymiarze, Panie. Jesteś moją miłością, miłością…

Niech nasz Pan – BÓG, KTÓRY JEST MIŁOŚCIĄ hojnie błogosławi temu małżeństwu, by nieustannie trwali w obecności Najwyższego i innych „zarażali” zachwytem Boga. Zachwyt niech karmi naszą miłość.

