Niespodzianka na DZIŚ … DLA CIEBIE 🙂 — Posłuchaj:

.

Powiedz Mario kogoś widziała
Jam Zmartwychwstałego ujrzała
Widziałam grób pusty i odzież, i chusty.
Pan zmartwychwstał, nie ma Go tam.

Byłam u grobu wczesnego rana,
Sercem szukałam mojego Pana
Powiedział mi: „Mario”. Serce me odgadło,
Że to Jezus Rabbuni mój.

Ta przepiękna pieśń znajduje się na płycie:

WSUK_okladka

Płyta ta jest zbiorem wybranych pieśni Wspólnoty Sióstr Uczennic Krzyża. Nie powstały one na biurku, ale Duch Święty wydobył je z modlącego się serca. Niektóre już od lat towarzyszą modlitwie Wspólnoty. Od dłuższego już czasu istniał także pomysł ich nagrania, a Pan Bóg dał go zrealizować w 30 rocznicę istnienia Wspólnoty.

Płyta została bardzo starannie przygotowana i wydana. Umieszczono na niej 16 utworów. Do płyty dołączona jest książeczka z tekstami pieśni oraz krótkimi komentarzami. Słuchając nie sposób nie wejść w uwielbienie. Subtelne melodie, głębokie i proste zarazem teksty… to wszystko sprawia, że natychmiast tworzy się niezwykła atmosfera uwielbienia. Czuje się, że pieśni powstały z natchnienia Ducha Świętego. Naprawdę warto mieć tę płytę.

1. Duchu uwielbienia, przyjdź
2. Wysławiam Cię
3. Prosiłem Pana
4. Matko Jezusa
5. Boże, nie omijaj mnie
6. Nosimy ten skarb
7. Wprowadź w głębiny
8. W obecność Twą
9. Powiedz Mario
10. Nie lękajcie się
11. Matko moja, Matko
12. Ja nie umieram
13. Przez moc Ducha Świętego
14. Kiedy zbliżam się do Ciebie
15. Nie wypowie

Oto nagranie dokumentujące powstanie płyty i jej fragmenty…

 

 

