ZACZYNAMY  🙂

DZIEŃ PIERWSZY

HALO !
O Duchu Święty, rozpoczynam tę Nowennę i przyznaję, że nie ZNAM Ciebie. Wiem o Tobie tyle, ile mi to zostało powiedziane. Powiedziano mi, że Bóg Ojciec – Mój Stwórca i Bóg Syn – Mój Zbawiciel, posłali Ciebie, Boże Duchu Święty, abyś był ze mną. Aby mnie pocieszyć, aby być moim obrońcą, aby mnie uświęcić.

BUDOWA MUSKUŁÓW
Wstyd mi, że po tym wszystkim, co Ty dla mnie zrobiłeś, ja nigdy nie poświęciłem czasu na to, by nauczyć się jak otworzyć moje serce i pozwolić Ci do niego wejść.
Mam nadzieję, w tym momencie, że Ty dasz mi SIŁĘ, abym był ZDECYDOWANY i WYTRWAŁ i żebym już na stałe miał Ciebie jako mojego towarzysza. Ja WIEM jak bardzo jestem słaby, bo miałem już i inne dobre intencje i zawiodłem. Zawiodłem w przeszłości, bo nie zdawałem sobie sprawy z tego, że to Ty jesteś Tym, Który wyposaża mnie w Swoje siedem duchowych darów.
Twój dar MĘSTWA da mi SIŁĘ, jakiej potrzebuję, żeby zakończyć tę Nowennę. Daj mi, O Duchu Święty, Twój dar MĘSTWA, abym mógł postępować naprzód, czynić to, co czynić powinienem, aby zakończyć tę Nowennę.

Koniec dnia pierwszego

IN ENGLISH (original version):

DAY ONE
HELLO!
O Holy Spirit, I began this Novena by admitting that I do not KNOW you. I know about you, from what I have been told. I have been told how God the Father, my creator, and God the Son, My Savior, sent You God the Holy Spirit, to be with me. To comfort me, be my advocate, sanctify me.

MUSCLE BUILDER
I am ashamed, after all You have done for me, that I have never taken the time to learn how to open my heart and let You in.

It is my hope, at this moment, that You will give me the STRENGTH to be DETERMINED and PERSEVERE, and to constantly have You as my companion. I KNOW how weak I am since I have had other good intentions and failed. I failed in the past because I did not realize it is You who must provide me with Your seven spiritual gifts.
Your gift of FORTITUDE will give me the STRENGTH I need to complete this Novena. Instill in me, O Holy Spirit, Your gift of FORTITUDE so that I can carry on, to do what I must do, to complete this Novena.

END OF DAY ONE

