DZIEŃ DRUGI 🙂

OBUDŹ MNIE
Daj mi Twój dar RADY, przypominając mi wiele razy podczas tego dnia, abym mówił do Ciebie tak jakbym mówił do mojego najlepszego przyjaciela. DORADZAJ mi, przypominając, żebym zagłębiał się w moje myśli na temat pierwszego i drugiego dnia tej Nowenny.

POPYCHAJ MNIE
Przypominaj mi, O Duchu Święty, ażebym wyrażał Tobie moją wdzięczność, Który dałeś mi tak wiele. Moją wiarę, ufność i zdolność kochania. Mój dom, przyjaciół, krewnych i sam fakt, że posiadam życie.
Nie pozwól mi, abym był jednym z dziewięciu trędowatych, którzy nie powrócili, aby wyrazić wdzięczność.
Dziękuję Ci, O Duchy Święty, dziękuję Ci.

Koniec dnia drugiego

IN ENGLISH (original version):

DAY TWO
WAKE ME UP
Give me Your gift of COUNSEL by reminding me numerous times during this day to talk to You as I would talk to my very best human friend.
COUNSEL me by reminding me to dwell on these thoughts of my first and second day of this Novena.

GIVE ME A SHOVE
Remind me, O Holy Spirit, to express my gratitude to You who have given me so much. My faith, hope and ability to love. My home, friends, relatives and the fact I have life.

Do not let me be one of the nine lepers who did not return to show gratitude.
Thank You, O Holy Spirit, thank You.

END OF DAY TWO

