DZIEŃ SIÓDMY 🙂

Duch_Swiety

W oryginale na stronie z tekstem dotyczącym dnia 7 tej nowenny zamieszczony jest rysunek wyobrażający gołębicę – symbol Ducha Świętego.

NIEUPORZĄDKOWANY?
Twoja dusza została stworzona, aby być przyciąganą do Mnie tak jak żelazo do magnesu.

Jeśli nie poświęcisz czasu, żeby nauczyć się Mnie słuchać, Moje dziecko, to staniesz się zdezorientowany, jak stało się wielu innych [ludzi].

Ci, którym się wszystko pomieszało, usiłują usatysfakcjonować swoje magnetyczne przyciąganie do Mnie poprzez zastępowanie lekarstwami, które dają zadowolenie ich ciału, i na krótki czas przynoszą relaks. Inni wyrażają swoją dezorientację innymi rodzajami usatysfakcjonowania ciała, ale to nie jest pokój, jaki Ja oferuję.

Ci, którym się wszystko pomieszało, nie tylko niszczą swoje ciało i umysł, ale również swoją duszę.

Ci, którym się wszystko pomieszało, nie mogą rozróżnić pomiędzy relaksem ciała i nagrodą, jaką jest Mój pokój dla ich dusz.

Ci, którym się wszystko pomieszało, odrzucili możliwość słuchania Mnie. Wszystkie ludzkie stworzenia otrzymały to prawo odrzucenia możliwości słuchania. Wszyscy zostali stworzeni z wolą, która jest wolną. Wolna wola pozwala dokonać wyboru: przyjąć Swojego Stworzyciela, albo też Go odrzucić.

Jeśli nauczysz się Mnie słuchać, to Ja odejmę ci wiele niepokojów i lęków. Twoje wątpliwości i obawy zostaną wyjaśnione. Będziesz posiadał Pokój.

Masz wolną wolę. Wybierz, aby twoja wola stała się Moją Wolą.

Koniec dnia siódmego

IN ENGLISH (original version):

DAY SEVEN

OUT OF ORDER?
Your soul was created to be attracted to Me like steel to a magnet.

If you do not take time to learn to listen to Me, my child, you will become confused, as many others have.

The confused try to satisfy their magnetic attraction to Me by substituting drugs that delight their bodies, and for a short time relaxes them. Some express their confusion by other delights of the body, but this is not the peace I offer you.

The confused not only destroy their bodies and minds, but also their souls.

The confused cannot tell the difference between relaxation of the body and the reward of My peace to their souls.

The confused have refused to listen to Me. All human creatures have been given this right, to refuse to listen. All were created with a will that is free, a free will to choose their Creator or reject Him.

If you learn to listen to Me, I will relieve you of your many anxieties and fears. Your doubts and frustrations will be resolved. You will have Peace.

Your will is free. Choose to make it My will.

END OF DAY SEVEN

