jbpnm_logo1

DZIŚ GODZINA ŁASKI dla świata – 12.00-13.00

Jak odprawić GODZINĘ ŁASKI? —> kliknij

Z 8 grudnia, kiedy to czcimy Niepokalane Poczęcie Maryi, wiąże się objawienie, które miało miejsce przed 50 laty we Włoszech. U podnóża włoskich Alp rozsiadła się skromnie miejscowość o dźwięcznej nazwie Montichiari. Dla nas, Polaków, nazwa ta budzi najpiękniejsze skojarzenia, jej tłumaczenie brzmi bowiem „Jasne Góry”. Dziś z tamtejszego sanktuarium rozchodzi się po świecie sława Maryi, wzywanej jako „Róża Duchowna”. Nazwa miasteczka nabrała zaś nowego sensu: mówi o nadziei na „jasne dni”, jeśli człowiek podejmie trud wspinaczki na szczyty zjednoczenia z Bogiem.

Matka Boża, objawiając się pielęgniarce – Pierinie Gilli – w uroczystość Niepokalanego Poczęcia 1947 r., powiedziała: „(…) Jestem Niepokalane Poczęcie… Jestem Maryją, pełną łaski, Matką mojego Boskiego Syna Jezusa Chrystusa… Przez moje przybycie do Montichiari życzę sobie, aby Mnie wzywano i czczono jako Różę Duchowną. Życzę sobie, by każdego roku, 8 grudnia – w południe, obchodzono ‘godzinę łaski dla całego świata’. Dzięki modlitwie w tej godzinie ześlę niezliczone łaski dla duszy i ciała. Będą liczne nawrócenia… Moim życzeniem jest, aby ta godzina łaski została upowszechniona i żeby cały świat się o tym dowiedział. Kto w tym czasie będzie się modlił w kościele lub w domu i wyleje łzy żalu, znajdzie pewną pomoc i uzyska z mojego Serca opiekę i łaski… Mam przygotowany bezmiar łask dla wszystkich dzieci, które słuchają mego głosu i te moje życzenia biorą sobie do serca… Pan, mój Boski Syn, Jezus, okaże swe wielkie miłosierdzie, jeżeli dobrzy ludzie będą modlić się za swych grzesznych braci… Jeśli i dobrzy, i źli połączą się w modlitwie, otrzymają z tego Serca miłosierdzie i pokój. Wkrótce ludzie poznają wielkość tej Godziny Łaski.”

/Za zezwoleniem władzy duchownej. Imprimatur ks. bp dr Rudolf Graber/

Czystość serca to czystość intencji. Pragnij mieć tylko jedną intencję: wszystko i wszystkich zanurzyć w Bogu, który jest Miłością.

(Pan Jezus do mistyczki, Alicji Lenczewskiej. Pouczenia)

