MODLITWA DO DWÓCH SERC MIŁOŚCI

Jezu! Maryjo! Kocham Was!
Okażcie nam Swoje miłosierdzie. Ratujcie wszystkie dusze. Amen
O! Serca Pełne Miłości! O! Serca na zawsze miłością złączone!
Uczyńcie mnie zdolnym do miłowania Was zawsze i nieustannie.
Wspomagajcie mnie, abym innym pomagał Was kochać.

Serce Jezusa!
Przyjmij moje znękane serce i nie oddawaj mi go dopóki
nie stanie się płonącym ogniem Twojej Miłości.
Wiem, że nie jestem godzien być blisko Ciebie,
ale przyjmij mnie i oczyść ogniem Twojej Miłości.
Weź mnie i posłuż się mną według Twego upodobania,
gdyż całkowicie należę do Ciebie. Amen

O! Jezu, czysta i święta Miłości!
Przeszyj mnie Twoimi strzałami i zanurz mnie w ranach
Niepokalanego Serca Twojej Matki!
Niepokalane Serce Maryi!
Zjednocz mnie z Przenajświętszym Sercem Twojego Syna!
O! Serca Pełne Miłości!
Obdarzcie mnie miłością, życiem i zbawieniem. Amen

O! Jezu! O! Maryjo!
Jesteście Sercami Miłości! Kocham Was i Wam oddaję się całkowicie. Amen
O! Serca pełne Miłości! Przyjmijcie mnie, Wam oddaję serce moje! Amen

Imprimatur:
Poznań, dnia 29 kwietnia 2000 r. L. dz. 2328/2000
Ks. Bp Marek Jędraszewski – Wikariusz Generalny

[Pan mówi: „Ja sam jestem tą modlitwą. Uczę wszystkich tę modlitwę odmawiać, w szczególności o 6,12,16 godzinie, przy Komunii Św. i podczas Świętej Godziny i w czasie czuwania przy Grobie Pańskim”.
Modlitwa ta została podyktowana przez Pana Jezusa o. Montfortowi Okaa (SHL), kapłanowi z Nigerii, który założył Wspólnoty Sióstr i Braci Dwóch Serc Miłości (placówki m.in. w Nigerii i w Niemczech). Św. Jan Paweł II udzielił o. Okaa oraz jego duchowym dziełom specjalnego błogosławieństwa].

Jedna uwaga do wpisu “MODLITWA DO DWÓCH SERC MIŁOŚCI

Dodaj komentarz